[Pardus-kullanicilari] Ekran kartı çözünürlüğü yükselmiyor?

Erol SANER esaner at abgs.gov.tr
9 Nis 2009 Per 10:57:55 EEST

Ben de aynı sorunla karşılaşmıştım, Özgür beyin yazdığı şekilde denemiş
ve başarılı olamamıştım. Bende işe yarayan yöntem şu oldu:

tasma > sistem seçenekleri > görüntü yöneticisi > aygıtlar

altında monitor yapılandırmasına gidip, istediğim çözünürlüğü veren
(örneğin benim için: Standart Monitörler > LCD Monitör > LCD Panel
1280x1024) monitörü seçtikten sonra aşağıda yazılanları yapmak işe
yaradı ve istediğim çözünürlüğü seçebilir oldum.

Umarım sizde de işe yarar.
Erol SANER.

--
Dr.Erol SANER