[Pardus-kullanicilari] VNC'de gri ekran sorunu

Abdullah Karacabey siyahsuskunluk at gmail.com
9 Nis 2009 Per 03:17:15 EEST

son denememde başarılı oldum; ancak bağlanmak istediğim makineye masaüstüne
giriş yaptıktan sonra....

Peki ben şu durumda bağlandığım makineden başında durduğum makineye nasıl
veri kopyalacağım?

Gerçekten çok teşekkür ediyorum. Ne zamandır uğraştığım işi sonunda
başardım.

09 Nisan 2009 PerÅŸembe 03:03 tarihinde Abdullah Karacabey <