[Pardus-kullanicilari] text oramýnda açmak

turev turevus turevus at yahoo.com
8 Nis 2009 Çar 18:21:43 EEST

Açılış sırasında sadece text ortamında sistemi açabileceğimiz bir seçenek var mıdır? Ekran kartı sürücülerini güncelledim ve şu anda grafik ortamda hiçbirşey açılmıyor- sistem ekranına düşüp, onarım yapmak için en azından text tabanlı bir sistem penceresi gerekli...

(Belki bu konu daha önce gündeme gelmiştir fakat, bütün yazışmaları takip etmediğim için bilemiyorum- tekrar oldu ise de şimdiden özür dilerim...)

Selamlar

Gökhan