[Pardus-kullanicilari] firefox 'g' harfi sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 16:19:49 EEST

Merhaba arkadaşlar öncelikle hepinize teşekkür ederim. pisi de firefox-devel
diye bir paket kurdum sorun düzeldi. Sorun neden kaynaklandı yada kurduğum
paket ne işe yarıyor bilgim yok ama denedim oldu. Hepinize ilginizden dolayı
tekrar teşekkür ederim.

İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ

08 Nisan 2009 Çarşamba 14:15 tarihinde Kubilay KOCABALKAN <