[Pardus-kullanicilari] pardus distro based on

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 15:00:39 EEST

PİSİ aslında büyük resmin bir parçası gibi, bu resmin içinde ÇOMAR gibi
Pardus'a özgü bileşenler de var ve bunların hepsi birbirine sıkı bağlarla
bağlı. Bildiğim kadarıyla ÇOMAR sistemi başka bir dağıtımda yok, bu durum
PİSİ gibi Pardus projelerinin bağımsız olarak port edilmesini zorlaştırıyor
olsa gerek.

08 Nisan 2009 Çarşamba 13:55 tarihinde S.David Nassi