[Pardus-kullanicilari] sevgili pardus severler

erhan platin erhanplatin at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 01:44:02 EEST

Uzun süreden bericir bu işletim sistemini takip ediyorum.
Her sürümünü indirip kurdum, her seferinde umutlandım fakat hala elle
tutulur bir hale gelmedi.
mevcut bir sistemi alıp üstüne türkçe bir arayüz yazmaktan öte gidemedi.
paketlerden bir kaçını kaldırdığınız sistem ingilizceye dönüp çolak ve topal
bir hal alıyor.
Hali hazırda free versiyon üreten ubunutu mandiriva gibi türkçe destekli
olan versiyonlar Pardustan
3 kuşak önde.Hem daha hızlı hemde daha kararlı çalışıyorlar.
Burda yapılması gereken hem tam Türkçe hemde daha düşük sistemlerde
çalışabilen bir ürün ortaya koymaktır.Çıkan versiyon 512 mb PIII de bir
kullanılabilir olmalı bence, maden ücretsiz ve milli olacak elde bulunan
eski makinleredede çalışabilir olması önemli.
Bununla birlikte hala server sürümü ortada yok?!