[Pardus-kullanicilari] Yüklemek için torrent dosyası var mı?

Stefan_B.C.Umit Uygur benjaminc79 at gmail.com
8 Nis 2009 Çar 01:32:44 EEST

huseyin bilen wrote:
> wget ile işlemi konsoldan gerçekleştirirken kget ile aynı işlemi grafi
> ortamda masa üstünde gerçekleştirebilirsiniz .wget de olduğu gibi
> kopmalarda kget de indirdiğiniz dosyayı başlat a tıklayarak kaldığı
> yerden devam edebilir duraklat ile durdurabilir başlat ile yeniden
> kaldığı yerden devam edebilirsiniz.
Neden kafanizi bu kadar yoruyorsunuz ki?
firefox butun bu sorunlarin cozumudur. indirmek istediginiz file in
uzerine sag click yaparsaniz menuden dta Onclick scerseniz, istediginiz
zaman indirmeyi durdurur ve istedigniz zaman tekrar devam edebilirsiniz.

Kusura bakmayin fakat, bir haftadan beri bu listeye yazildim ve butun
listeyi dikkatli bir sekilde takip ediyorum,  listede sorulan sorulardan
anlayabildigim kadariyla bayagi eski linux sistemleri kullaniyorsunuz.

Yaniliyor da olabilirm, fakat, artik yillar oldu linux sistemlerimde bu
tur sorunlar olmayali.