[Pardus-kullanicilari] KDE4 ile ilgili bir yorum

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
7 Nis 2009 Sal 23:50:49 EEST

Ben 4.2 ile kurmuştum, 1 ay kadar kullandım, genelde yavaş olduğunu
söyleyebilirim, ama bunun nedeni henüz Pardus ile bütünleşmemiş olduğu
söyleniyordu. Masaüstü composite efektleri ise gerçekten yavaştı.
Kaldırmamın asıl nedeni ise can alıcı bazı hatalarla karşılaşmam oldu, o
zaman "Bu henüz Beta" diye düşünerek kaldırdım, kısa bir süre sonra da
Xfce'ye geçtim, Xfce desteği devam ettikçe bir daha KDE'ye dönmeyi
düşünmüyorum. Ancak Pardus 2009 ile bir deneyimim daha olacak muhtemelen.
KDE'nin beni tekrar tavlaması için biraz spor yapması lazım :)

Bence Pardus+KDE4 değerlendirmesini Pardus 2009 ile yapmak daha doğru olur,
henüz erken.