[Pardus-kullanicilari] linux PDF organizatoru

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
7 Nis 2009 Sal 23:15:50 EEST

Merhaba Hamit Giray Bey,

Refrence gnome'a yonelik bir program. Kurmaya calistim, ama bagimliliklardan
dolayi gnome ile ilgili bir suru sey kurmak gerekecek gibi gozukuyor. (bir
kac bagimliligini kurmayi denedim, onlarin da bagimliliklari var. oylece
baglana naglana gidiyor.) Daha genis bir zamanimda denerim. Oneriniz icin
tesekkurler. Alternatif onerilere de halen acigim.

Kolay Gelsin,

Cagacan Deger