[Pardus-kullanicilari] linux PDF organizatoru

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
7 Nis 2009 Sal 16:33:31 EEST

Merhaba Arkadaslar,

Bilgisayarimda cok sayida PDF dosyasi var. (ozellikle pdf formatinda
makaleler). Bunlari duzenlememde yardimci olacak bir program ariyorum.
Kriterlerim ozetle:

- PDF dosyalarimi icerik basligi, yazar adi, yayin yili vb bilgiler ile
listeleme

- Hazirlanan listenin ozellikle tex formatinda referans kaynagina
donusturulebilmesi (latex ile kullanabilecegim bibtex veya kbibtex gibi bir
formata donusum)

- PDF'ler icinde sozcuk taramasi yapabilme. Bie klasorde topluca duran pdf'ler
icinde ornegin pardus sozcugunu arayip, bu sozcugun gectigi PDF'leri
listelemesini istiyorum.

Acaba bunlari yapabilecek bir program biliyor musunuz? Google ile "pdf
organiser" aramasinda cikan programlar ozellikle Mac'a yonelik. Basarili
ornekler var (papers: http://mekentosj.com/papers/  cok bahsedilen bir ornek)
fakat linux icin isteklerimi karsilayabilen bir program bulamadim. Duyan,
bilen var mi acaba?

Kolay Gelsin,

Cagacan Deger