[Pardus-kullanicilari] Wine gereksinimleri

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
7 Nis 2009 Sal 13:27:07 EEST

2009/4/7 Nebula <bilimfaresi at gmail.com>

> Düşündüm, wine ile çalışmayan bir programı çalıştırabilmek için önce
> programın gerek duyduğu kütüphane ve diğer teknolojilerin belirlenmesi lazım
> (kastım şu <http://wiki.winehq.org/winetricks> adresteki uzuun liste)
> Acaba diyorum windowsta sağlıklı çalışan bir uygulamanın yukardakilerden
> hangilerine gereksinim duyduğunu nasıl öğrenirim?

Sanirim bu soruyu windows forumlarina sormaniz daha dogru bilgi almaniza
yardimci olabilir. Benim aklima Process Explorer geldi ama bir programin
hangi dll'li vs. isteyecegini sadece bu programla bulmak mumkun mudur
bilmiyiorum.

Windows'da ldd gibi bir komut olsa gerek, windows forumdakiler bilir.

--
Emre