[Pardus-kullanicilari] panel kilidi ne nasıl ulaşacam

bilgili bülend bilgili.beyto at gmail.com
6 Nis 2009 Pzt 23:52:58 EEST

kardeş pardus 1.0 dan beri kullanıyorum. az çok aşinayız pardusa ve linux
sürümlerine  o dediğin kilid benim yazdığım sorudaki bilgilerede dayanarak
nerede ve nasıl ulaşabiliriz.

panele sağ tıkladığında sadece yardım seçeneği var senin dediğin gibi panel
kilidini aç seceneği yokk. pardus başlattan menudeki hangi programa sağ
tıklarsam hemen acıyor.
yani sık kullanılanlara ekle masa üstüne ekle masaüstü panele  ekle
çıkmıyor. onu soruyorum ne dir nasıl düzelecel diye