[Pardus-kullanicilari] /dev/sda5 sürücümü ulaşamıyorum?

Osman KARAGÖZ osmank3 at gmail.com
6 Nis 2009 Pzt 21:53:14 EEST

Ayrıca dosyaları görebilmeniz için "dosya yöneticisi - yetkili
kullanıcı" ile açmanız gerekebilir.
Önce sistem'den sda5'iniz bağlanmış mı diye bakın. Bağlı değilse
alttaki komutları deneyebilirsiniz.
Bağlı olmasına rağmen izin verilmiyorsa bağlama adresine bakın ve
"dosya yöneticisi - yetkili kullanıcı" ile açıp bakın

Özgür media dizini boş değilse hata verebilir yanılıyor muyum?.
sudo mkdir /media/ntfs
sudo mount /dev/sda5 /media/ntfs
şeklinde komutlarınızı verin. sonra "dosya yöneticisi - yetkili
kullanıcı" içindeki adres çubuğuna "/media/ntfs" tırnaksız yapıştırın.
Dosyalarınıza erişebilmeniz lazım.

06.04.2009 tarihinde Özgür KURU <ozgurkuru at gmail.com> yazmış:

--
BayOK