[Pardus-kullanicilari] yazıcı tarayıcı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Nis 2009 Pzt 13:50:11 EEST

HP PSC 1315 ve Photosmart 4380 wireless serisi iki ayrı model All in one
serisi fotokopi,tarayıcı ve printer özellikleri ile fotoğraf basımı
problemsiz çalışıyor.Tarayıcı özelliklerini tam kullanmanız için depodan hp
gui pk.ni de yüklerseniz keyfinize diyecek yok.
http://hplipopensource.com/hplip-web/supported_devices/photosmart.html
sayfasını incelerseniz Hp nin yazıcı tarayıcı v.s tüm ürünlerinin linux da
desteklediği modellerine ulaşabilirsiniz. İyi günler

06 Nisan 2009 Pazartesi 10:59 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <