[Pardus-kullanicilari] yazıcı tarayıcı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Nis 2009 Pzt 10:02:13 EEST

Canonlardan da uzak dur.HP den gayrisi için sürücü sorunu
yaşar,tanıtabilseniz bile birçok özelliğini kullanamazsınız.Hp nin
kampanyalarını takip ederseniz uygun fiata tarayıcı,fotokopi ve printer
özelliği olan bir ürün bulabileceğinizden eminim.İyi günler

06 Nisan 2009 Pazartesi 09:39 tarihinde Yusuf Muhsin