[Pardus-kullanicilari] 3. Ankara Pardus Kullanıcıları Buluşması

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
5 Nis 2009 Paz 21:40:48 EEST

ben ankarada değilim, katılma olanağım yok. ama merak ediyorum;

yaptığınız bu toplantılarla ilgili bir değerlendirme yayınlıyor musunuz?
örneğin kaç kişi katılıyo bu toplantılara, hangi yaş gurubundanlar,
cinsiyetleri, eğitim düzeyleri, pardusla ilgili deneyim düzeyleri gibi
ayrıntılarla ilgileniyor musunuz?

saygılar . . .