[Pardus-kullanicilari] HP 1000 Laser Yazıcı

Ahmet Akmaz linukscular at gmail.com
3 Nis 2009 Cum 16:34:02 EEST

28 Temmuz 2008 Pazartesi 13:23 tarihinde Ahmet Akmaz
<linukscular at gmail.com>yazdı:

> 27 Temmuz 2008 Pazar 22:41 tarihinde huseyin bilen <bilenhuseyin at gmail.com

> Hüseyin Bey, teşekkür ederim. Dediğinizi yaptım. Yine de çıktı alamıyorum.

Şu an Pardus 2008.2 kullanıyorum; bütün güncellemeler tamam. Temmuz ayında
ortaya çıkan problem yaklaşık bir ay önce tekrar nüksetti. HP 1000 LazerJet
yazıcım otomatik olarak tanınıyor ancak çıktı alamıyorum. Yapılacak bir şey
var mı, yoksa 2009'u mu beklemeliyim?
Teşekkür ederim.

--
Karanlıktan şikayet etmek yerine aydınlık için bir mum da sen yak