[Pardus-kullanicilari] Kbluetooth

Kaan AKŞİT kunguz at gmail.com
3 Nis 2009 Cum 11:36:54 EEST

Sanıyorum ki sürücü kurmam gerekiyor. dmesg çıktısında yüklenenler sadece
kbluetooth'un modülleri olsa gerek. Daha önce Toshiba a200-1bp dizüstü
bilgisayarın bluetooth özelliğini PARDUS ile kullanmış olan birileri varsa
yardımlarını bekliyorum. Şimdiden teşekkür ederim.

Nette omnibook  diye bir eklenti yazılım ile karşılaştım ve bunu ubuntu ile
kullanıp buna benzer sorunu olan kimselerin sorunlarını çözdüğünü gördüm.
sudo make install şeklinde kurulum yapabiliyorum ama sudo make load
dediğimde hatalar veriyor