[Pardus-kullanicilari] Son güncelleme ile kde 4 de "system settings" de "icon" kayboldu

Fatih Arslan fatih at arsln.org
2 Nis 2009 Per 01:23:14 EEST

Merhaba,

Şu an hiç bir uygulamanın, ayarların, herhangi bir tuşun bile simgesi
yok. Bugün yaptığım güncelleme sonrası tüm simgeler kayboldu.

.kde4 dizinini sildim, öyle çalıştırdım fakat simge'ler yine yoktu

/usr/kde/4/share/icons/ altında oxygen simgelerin olduğunu görüyorum,
bunda herhangi bir sorun yok.

System settings kısmından bakıyorum, orada da simgeler ile herangi bir
şey yok. Yani ayarlar kısmında simge'leri değiştirme adına hiç bir şey
yok. Dilerseniz ekran görüntüsü de yollayabilirim.

Bu durumda ne yapılabilinir ?

--
Fatih ARSLAN
blog.arsln.org