[Pardus-kullanicilari] ekran göruntu yakalayıcısı

Cagacan Deger cagacan at gmail.com
1 Nis 2009 Çar 17:56:46 EEST

Merhaba,

Kopete'de gondermek istedigim dosyayi surukleyip sohbetin oldugu pencereye
biraktigimda benzer sekilde sadece dosyanin adresi gozukuyor. Ben de menuden
dosya gonderme seceneklerini kullanarak gonderiyorum. Benzer durum sizde de
olabilir. Bunun bir hata oldugundan emin degilim acikcasi; sahsen durumdan
sikayetci de degilim. Tabi eger bu farkinda olmadan birlikte yilardir
yasadigim bir bug ise.... o zaman yorumum yok. :)

Kolay Gelsin,

Cagacan Deger