[Pardus-kullanicilari] Yanlışlıkla PiSi'yi kaldırdım -uninstall- ???

gokhan ozhan ozhan.gokhan at gmail.com
30 Eyl 2008 Sal 00:58:23 EEST

selam: sistem açılışında boot ekarana geldiğinde (birsürü yazılar olan siyah
ekran) sana açılıştaki kullanıcı adı ve parolanı gir ve ardından pisi yaz,
sana pisi hakkındaki komutlar ile  ilgili kısa bir yardım verecek bunların
içinde "sudo pisi yet pisi" komutu pisi yi download edip kuracak.
komutu yanlış yazmış olabilirim sen yine de kontrol edip komutu öyle yaz, bu
arada modem in açık olsun.

29 Eylül 2008 Pazartesi 03:21 tarihinde Ibrahim AVLAMAZ <i_avlamaz at yahoo.com