[Pardus-kullanicilari] programlamaya başlamak için önerileriniz nelerdir

Özgür KURU ozgurkuru at gmail.com
27 Eyl 2008 Cmt 21:04:51 EEST

merahbalar;
arkadaşlar bugün sizleri çok rahatsız ettim özür diliyorum öncelikle...

pardus 2008.1 sistemimi bilgisayarıma kurdum istediğim tüm ayarlamaları
gerçekleştirdim ve şuan sorunsuzca çalıştırabiliyorum. şimdi geldi sıra
bneim için en önemli noktaya.
öncelikle bilgilerimden bahsedeyim
php ve mysql i iyi derecede biliyorum
postgresql i orta derecede biliyorum
başlangıç düzeyinde java bilgim mevcut
biraz pyhton birazda perl bilgim var ufak tefek uygulamalar yapmıştım
şimdi bu bilgiler ışığında benim biraz araştırmalarım sonucu vardığım nokta
şu perl ve python bilgimi dahada ileriye götürmek. ve tabi bunun yanında gtk
gibi kütüphaneler hakkında bilgiler edinip geliştirmek.
benim kafama takılan nokta şu
iyi derece bildiğim PHP ile GTK birleşimi ortak çalışmalar yaparak gtk
bilgimi geliştirerekmi işe başlıyayım yoksa python ve/veya perl ile gtk
birlişemi bir çalışma yaparak hem perl ve/veya python hemde gtk bilgilerimi
kasarak beynimi daha fazla yormalımıyım.
benim düşüncem şu öncelikle php ile gtk yı birleştirerek (phpyi zaten
bildiğim için) sadece gtk üzerine yoğunlaşıp gtk bilgimi geliştirdikten
sonra python yada perl üzerine gitmek.
bu konuda sizler ne düşünüyorsunuz veya ne öneriyorsunuz. ve burda saydığım
programlama dilleri dışında neleri önerirsiniz...

şimdiden ilginiziçin teşkler

--
Özgür Kuru