[Pardus-kullanicilari] unusual_devs.h Dosyasý nerede.?

Ibrahim AVLAMAZ i_avlamaz at yahoo.com
23 Eyl 2008 Sal 12:50:51 EEST

Emre bey kernel derlenmesinin gerektiğini sanmıyorum.
çünkü bu dosya başka sistemlerde şu adreste drivers/usb/storage/unusual_devs.h tutulmaktadır.
Pardusta dosyanın nerede olduğunu bilsek o dosyaya küçük bir üretici ve ürün bilgisi eklenmekle sorunu çözebilirim.
USB Mass Storage Driver bu sürücü kernelin içerisinde olmalı ama pardusta ya yok veya ben bulamadım.
bu bahsettiğim unusual_devs.h dosyası bu sürücü ile ilgili bir dosyadır.
      ibrahim AVLAMAZ