[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağda "kimlik doğrulanamadı " sorunu

Davut Topcan bocuhk at gmail.com
19 Eyl 2008 Cum 15:50:58 EEST

Ben "exiting" ifadesine takılmadım ki :) orda daha dikkat çekici başka bir
şey var ;

"ADDRCONF(NETDEV_UP): *wlan0: link is not ready"*

Ve bu mesajı alan arkadaş da sizinle aynı sorunu yaşadığını ifade etmiş...
sonra

#modprobe ndiswrapper

yapınca düzeldiğini lakin sistem startup sırasında gene bozulduğunu
söylemiş.. onu da

> "*Works now perfectly after I added "ndiswrapper" without the quotes to
> /etc/modules*"

böyle çözdüğünü söylemiş...

ama olmaz ise bu hata keyword'u ile aramaya devam etmek gerek..

Kolay gelsin.
Davut.

--
Davut Topcan