[Pardus-kullanicilari] kablosuz ağda "kimlik doğrulanamadı " sorunu

Aydın Şenler adsenler at gmail.com
19 Eyl 2008 Cum 14:28:47 EEST

Merhaba,
Daha önceleri HP dizüstünde çalışan cd ile yaptığım tüm denemelere rağmen
kablosuz ağa bağlanamamış, sürekli  "kimlik doğrulanamadı" hatası almıştım.
Hata kaydı da girmiştim ama epey çabaya rağmen çözümsüz kaldığı için silinmiş
galiba.
Bu kez 2008.1 çalışan cd ile yaptığım denemede gene aynı sorun çıktı.
Son olarak masaüstü bilgisayarımda wus-200 adaptörle (ndiswrapper ile
tanıtabildim!) deneme yaptığımda ilginçtir gene aynı sorun çıktı karşıma.
Modemim air-ties ve WPA şifreli. Konsol çıktısı:
pardus ~ # iwconfig
lo        no wireless extensions.

eth0      no wireless extensions.

wlan0     IEEE 802.11g  ESSID:off/any
          Mode:Managed  Frequency:2.437 GHz  Access Point: Not-Associated
          Bit Rate:2 Mb/s   Tx-Power:18 dBm
          RTS thr:2347 B   Fragment thr:2346 B
          Encryption key:off
          Power Management:off
          Link Quality:0  Signal level:0  Noise level:0
          Rx invalid nwid:0  Rx invalid crypt:0  Rx invalid frag:0
          Tx excessive retries:0  Invalid misc:0   Missed beacon:0

Kısacası Pardus la kablosuz internete bağlanmak nasip olmadı. Bu konudaki her
türlü yardıma açığım.