[Pardus-kullanicilari] grub 2008

Yusuf Muhsin yusufmuhsin at gmail.com
19 Eyl 2008 Cum 12:01:57 EEST

üç çözüm vardı,
1- bu sorunu çözmek
2-format atmak
3- laptopu pencereden atmak

ben ikiyi seçtim
----------------------------
Date: Thu, 18 Sep 2008 13:09:57 +0200
From: "Emre Erenoglu" <erenoglu at gmail.com>
Subject: Re: [Pardus-kullanicilari] grub 2008 (acil)
To: pardus-kullanicilari at pardus.org.tr

2008/9/18 Yusuf Muhsin <yusufmuhsin at gmail.com>

> c d ve pardus home swap ve root vardı

Anladim. Muhtemelen siz D ve diger bir bolumu birlestirince bolum tablosu
degisti ve bolumlerin isimlendirmeleri de degisti, mesela /dev/sda4 olan
/dev/sda3 oldu gibi.

Bu durumda, diskinizin su andaki durumu anlayabilmemiz icin, sirayla
birincil (primary) ve uzatilmis (extended) partition'lari soyleyebilir
misiniz?  Kucultmek/birlestirmek icin kullandiginiz program yardimci
olabilir bu konuda...
--
<<<yusuf & muhsin>>>