[Pardus-kullanicilari] Wikiye Belge ekledim: Pardus 2008'de KVM ile Sanal Makine kullanmak

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
18 Eyl 2008 Per 22:45:41 EEST

Merhaba,

Esasen yaklasik 1 bucuk yildir satilan nerdeyse tum bilgisayarlarda (en
dusuk islemci siniflari haric) bu ozellik bulunmakta, cogu uretici bu
ozelligi devamli acik tutuyor veya en kotusu BIOS'a bir anahtar koyuyor.

Lenovo'nun neden boyle yaptigini dogrusu anlayamadim, ama umarim yakinda bir
BIOS update ile duzelir ve siz de KVM kullanabilirsiniz.

Emre