[Pardus-kullanicilari] Web Login Problemi

Serdar DALGIÇ serdar at cclub.metu.edu.tr
18 Eyl 2008 Per 00:23:27 EEST

Yalcin Balcioglu wrote:
> Merhaba Sayin Pardus Kullanicilari,
>
> Benim sorunum ilginc biraz yardimi olan cikarsa cok memnun olacagim.
>
> Ben Ohio State Universitesi' nde okuyorum ve kampuste local area
> network e baglandiktan sonra
>
> browser inizi acip herhangi bir siteye girmeye calistiginizda
> yonlendirildiginiz ve bu sayfadan sorulan username ve password u girmeden
>
> kesinlikle internete erisemediginiz bir sistem var. (havaalanlarindaki
> ode kullan tarzi birsey anladigim kadariyla)

orta doğu teknik üniversitesi bilgisayar mühendisliği bölümü de aynı
sistemi kullanıyor.

firefox'u genelde kullandığım için konqueror'le herhangi bir sayfaya
(misal www.ceng.metu.edu.tr) bağlanmaya çalışıyorum sonra login
sayfasına giriyorum. burdan bölüm no'mu ve şifremi girince bağlandığımı
gösteren bir pop-upla girebiliyorum.

firefox'la giremediğim için bilemeyeceğim, deneyip sonucu yazabilirim
bölüme bilg.la gittiğim bir ara, ama sorununuz devam ediyorsa okulunuzun
bilgi işlem dairesiyle(computer center) irtibata geçin, bağlantınızda
bir sorun varsa bunu düzeltmek onların sorumluluğu..

iyi günler ;)

-serdar