[Pardus-kullanicilari] Son güncelleme sonrasi baþlama sorunu... Kernel panic - not syncing: Attempted to kill init...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
17 Eyl 2008 Çar 04:48:51 EEST

Merhaba,

Toshiba Satellite 1400 dizüstü bilgisayarımda son güncellemeleri yapıp 2008.1'e yükseltmek istedim.

Pisi güncellemelerinin sonunda bilgisayar dondu. Bekledim, herhangi bir hareket olmayınca bilgisayarı kapatmak durumunda kaldım.

Yeniden açmak istediğimde turuncu ekranı geçtikten sonra siyah ekranda şu iletileri veriyor ve başka bir şey yapmıyor bilgisayar:

"mount: Mounting /dev/sda1 on /newroot failed: Invalid argument
Switch_root: bad newroot /newroot
Kernel panic - not syncing: Attempted to kill init!"

Yapılabilecek bir şey var mı, yoksa 2008.1'i indirip CD'den mi başlatmalı?

Yardım edebileceklere şimdiden teşekkürler.

Ömer Özen

Looking for the perfect gift? Give the gift of Flickr!

http://www.flickr.com/gift/