[Pardus-kullanicilari] uygun işletim sistemi yada pardus lite

Kılıç Köken kilickoken at gmail.com
14 Eyl 2008 Paz 15:13:41 EEST

Ubuntulite adında bi dağıtım var.

LXDE masaüstü kullanıyor. Sitesine göre, 98 çalıştıran bilgisayarlara
kurulabiliyor. (45MB bellekle çalışıyor)

Ama fayrfoks (firefox) opınofis (openoffice) gibi bazı yazılımlar daha fazla
bellek istiyorlar. Dolayısıyla onların yerine, daha hafif karşılıklarını
kullanabilirsiniz.

Yalnız Türkçe kurulumu var mı bilmiyorum. Ama biraz İngilizceniz varsa bu
sorun olmayacaktır.

Şu adresten indirebilirsiniz: http://ubuntulite.tuxfamily.org/

Umarım işinize yarar. Kolay gelsin.