[Pardus-kullanicilari] Harici Mouse kullanırken , touchpad'i devre dışı bırakma

Yahya Abdülkadir ERTURAN pardus at uttegae.com
9 Eyl 2008 Sal 14:45:48 EEST

>On Tue Sep 9 15:26 , 'celal ŞAVUR' <savur63 at gmail.com> wrote:
> biraz kod yazalım arkadaşlar . Konsolun o güzelliğinin tadını varalım diyorum .

Konsole'da cok kullanisli, dogru.

Ancak Pardus'ta calistirabilecegimiz komutlarin listesine konuya gore ayiran bir kaynak yok mu ?

Acikcasi tum kodlarin alfabetik olarak listelendigi kaynaklar bana hic birsey ifade etmiyor. Ancak ayirsalar konuya gore;

ornegin - INTERNET   wget ...     MULTIMEDIA  play....     NETWORK  .....     DOSYA YONETIMI   ls ....  gibi

ana fikir olarak, var mi boyle bir kaynak?

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN