[Pardus-kullanicilari] touchpad sorunu

ibrahim sencan electroibo at yahoo.com
31 Eki 2008 Cum 23:02:19 EET

Slm ben pardusu laptopuma yükledim fakat laptopu usb mouse olmadan sadece touchpad ile çalıştıramıyorum donup kalıyo bilgisayar hiçbişeye tepki vermiyo mouse sökülünce(ya da sistemi mouse olmadan başlatınca ).Nasıl düzeltebilirim bunu,? bana bir yol gösteren olursa sevirim. Yalnız şunları da belirteyim ksynaptics yükledim hiçbir değişiklik olmadı, bazı yerleri falan araştırdım orda xorg.conf dosyasıyla ilgili bişeyler diyo ama pek anlamadım..teşekkürler...
Not : bir önceki mesajım yanlışlıkla olud özür dilerim..