[Pardus-kullanicilari] Vbox Sorunu

Özkan Sürücü ozkans892 at gmail.com
31 Eki 2008 Cum 21:57:25 EET

Merhaba Arkadaşlar

Biraz önce pardus 2008 i güncelleme yaptım. Bazı kernel ögeleri falan da
güncellendi. Ancak ondanmıdır yoksa başka bir nedenimi vardır bilmem vbox ta
kullandığım sanal makinalar çalışmaz oldu. Vbx normal ekrana geliyor ancak
sanal makinayı başlat dediğimde Spawing Session kutusu çıkıyor ve %0 da
kalıyor hiç bir hata vermiyor ve makina başlamıyor öylece kalıyor acil işin
kötüsü sanal makinadan ana makinaya yedek te almadım herşey sanal makina da
kaldı şimdi bu sorunu nasıl çözebilirim yardımcı olursanız çok memnun
olurum. İlginizden dolayı şimdiden teşekkürler.

--
İyi Çalışmalar...
Özkan SÜRÜCÜ