[Pardus-kullanicilari] fstab ve acilista otomatik baglama

Çağaçan Değer cagacan at gmail.com
31 Eki 2008 Cum 12:09:56 EET

Merhaba Arkadaslar,

Bilgisayarimdaki slave harddisk'in her acilista otomatik olarak baglanmasi
icin fstab dosyasini degistirecegim. Su anki hali soyle:

# See the manpage fstab(5) for more information.
#/etc/fstab
#
<dump/pass>
LABEL=PARDUS_ROOT    /                ext3      defaults,user_xattr,noatime 0
0
/.swap               none             swap      sw                   0 0
proc                 /proc            proc      nosuid,noexec        0 0
sysfs                /sys             sysfs     defaults             0 0
debugfs              /sys/kernel/debug debugfs   defaults             0 0
tmpfs                /dev/shm         tmpfs     nodev,nosuid,noexec  0 0
/dev/sda5            /mnt/sda5        ntfs-3g
dmask=007,fmask=117,gid=6,locale=tr_TR.UTF-8 0 0

Ben bunun sonuna

/dev/hdb1           /media/sdb1      vfat      auto,user

eklemenin yeterli olacagini tahmin ediyorum ama bir de listeye gonderip
bilenlerden onay almak istedim. Slave harddisk sadece depo amacli
kullaniliyor. Acaba bu ekleme yeterli olur mu? Eksik kalan, yapmami
onereceginiz baska birsey var mi?

Iyi Calismalar,

Cagacan Deger