[Pardus-kullanicilari] yeniden kurma ile ilgili

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
31 Eki 2008 Cum 09:28:03 EET

Arkadaşım
Pardus kurararken bilgisayarında yüklü windows var ve boş bir bölüm
bulunuyorsa hiç korkmana gerek yok. Kurulum aşamassında *Hayır* diskim
bölümlendireceğim seçeneğini işaretleyip devam ederek açılan harddisk
tablosunda kuracağın bölümü seçip zorunlu dosyalaarı kur ile devam edip
kurulumu bitirirseniz, Pardus grubu kurara daha önce var olan sisteminiz
dahil olmak üzere hangi sistemi açacağınız tabloyu ekrana getirir. Dikkat
etmeniz gereken bir husus da kurulum aşamasında *kullanıcı, kullanıcı adı
soyadı kullanıcı parolası  *olan tablo açıldığında sol alt köşesindeki
kutucuğu işaretlemeyi unutmayın ki ileride terminalden yönetici
(root)paraolanızla işlem yaparken sıkıntı yaşamayın.Kolay gelsin, iyi ve bol
Parduslu günler