[Pardus-kullanicilari] kablosuz bağlantı yapamıyorum

Furkan Duman coderlord at gmail.com
30 Eki 2008 Per 12:02:37 EET

29 Ekim 2008 Çarşamba 13:33 tarihinde Seref YILDIRIM
<seref_yildirim at hotmail.com> yazdı:
> dün akşam pardus 2008.1 kurdum, kablosuz modeme bağlanmak için modem şifresi
> girmek istediğimde "değişiklik için yönetici yetkisi gerekir" mesajıyla
> karşılaştım ve bir türlü şifreyi giremedim.Oysa kurulumun en başında

Parola sorduğunda, sisteme girerken kullandığınız kullanıcı adını
yazmanız gerekiyor. PolicyKit yapısı ile bu tarz yönetim yetkisi
gereken yerlerde parola soracaktır. Bunu iptal etmek isterseniz aynı
ekranda, parolanızı girip, bir daha parola sorma seçeneğini
seçmelisiniz.

--
Furkan Duman