[Pardus-kullanicilari] 2007 den 2008 e geçiş hatası

CoskunAKTAS at iaosb.com.tr CoskunAKTAS at iaosb.com.tr
30 Eki 2008 Per 08:48:22 EET

merhaba arkadaşlar

 2008 kurulan cd den 2007 kurulu bilgisayarı 2008 e geçirmek için
çalışırken bir şeyleri bozdum herhalde. read me dosyasındaki işlemleri
yaptım sistemi yeniden başlattım ve açılışta aşağıdaki hatayı verdi.

decompressing Linux.... done
booting the kernel

sonra login olmamı istedi. root ile login oldum. ekran öylece kaldı. pisi
check komutu ile kurulu dosyaları kontrol ettim. Bu kontrolde de şu hatayı
aldım.

Xorg-server kontrol ediliyor
Girdi/Çıktı hatası:usr/lib/libGLU.so.1.3 dosyasının SHA1 kontrol toplamı
hesaplanamıyor. tamam

Sonuç olarak şu anda ne 2007/3 ne de 2008 olarak pardus açılmıyor.