[Pardus-kullanicilari] Open Office 3.0

Eyup Ersan Sülün eyupersan at gmail.com
29 Eki 2008 Çar 21:04:28 EET

Open Office 3.0 gerçekten kısa sürede oldukça büyük bir kullanıcı
kitlesi tarafından indirildi ve beğenildi..Windows sürümünü indirdim ve
okuldaki bir çok bilgisayarda kullanıyorum..Öğrencilerime sunumları ODP
(open Office Sunu) dosya türünde  hazırlamalarını tavsiye (şart
koşuyorum diyelim)*  ediyorum..
Pardus için Open Office 3.0 acaba ne durumda? Paketletme aşaması nedir?
Bu konuda sevgili geliştiricilerden bilgi alabilirmiyiz?

E.Ersan SÜLÜN

* Niye şart koşuyorsun diyenler için ; Open Office belgeleri geçerli ISO
standardı olduğu için ben de dünya standartlarında belge ve sunum
hazırlamalarını,
standartlara uymalarını istiyorum, diyelim...