[Pardus-kullanicilari] Geany trke karakter sorunu

Bnyamin bunizz at gmail.com
29 Eki 2008 ar 22:53:00 EET

Selamlar,

Geany editörünü kullanarak ISO-8859-9 karakter kodlamasındaki bir dosyayı
açıyorum. İçerisindeki tüm türkçe kararkterler bozuk gözüküyor.
Document->Set Encoding-> ... -> ISO-8859-9 'u seciyorum. Kaydet diyorum. Ve
karşıma aşağıdaki hata çıkıyor. Bu türkçe karakter sorununu çözebilir miyiz
?

An error occurred while converting the file from UTF-8 in "ISO-8859-9". The
file remains unsaved.

Error message: Dönüşüm girdisinde geçersiz bayt dizisi
The error occurred at "Ð" (line: 8, column: 4).