[Pardus-kullanicilari] Gmailfs ilgili soru!

Osman KARAGÖZ osmank3 at gmail.com
29 Eki 2008 Çar 17:08:43 EET

"Madem bu google bana bu kadar boş alan verebiliyor ben niye
kullanmıyorum" diyerek gmailfs ile anlatıldığı gibi bir depo
oluşturdum. Fakat nedense gönderdiğim dosyalar gidiyor ama ben bunları
göremiyorum. Ya da kullanmada bir hata yapıyorum dedim. Şimdi ben bu
dosyayı gmailime gönderebiliyorsam bu dosyayı tekrar indirip
görebilmeliyim değil mi? Öyleyse birisi bu dosyayı nasıl indireceğimi,
daha doğrusu nasıl tekrar kullanabileceğimi anlatabilir mi?

Buraya da yazabilirsiniz:
http://www.ozgurlukicin.com/forum/internet/2913/?page=1#post17548
--
BayOK