[Pardus-kullanicilari] kablosuz baðlantý yapamýyorum

deniz silahcýlar dsilahcilar at gmail.com
29 Eki 2008 Çar 14:21:10 EET

2008/10/29 Seref YILDIRIM <seref_yildirim at hotmail.com>

> Oysa kurulumun en başında kullanıcı tanıtımında "bu kullanıcıya yönetici
> yetkisi de ver" kutusunu iÅŸaretledim
>
> ne yapmam gerektiğini bilemedim, yardım rica edebilir miyim?

Emin olmak için bir kez daha bakalım. Konsolda cat /etc/group | grep "wheel"
 çıktısında ağ bağlantısını yapmaya çalıştığınız kullanıcıda bulunuyor mu  ?
Eğer varsa ve olmuyorsa konsoldan "network " komutuyla ağ bağlantınızı
yapmayı deneyebilirsiniz. network --help komutuyla kullanımı hakkında
detaylı bilgi alabilirsiniz.