[Pardus-kullanicilari] firefox

Kazım Buğra Tombul mhackmail at gmail.com
27 Eki 2008 Pzt 02:53:38 EET

Iyi gunler Oner bey,

Bir konu ile ilgili bir maile cevap niteliginde bir mail yazacaginizda
cevapla(reply) secenegini kullanirsaniz maillerinizin takip edilmesi
daha rahat olacaktir. Maili tekrar bastan yazdiginizda hangi maile
cevaben yazdiginizi goremiyoruz.

Oner Tekin wrote On 27-10-2008 00:05:
> Sayın Artan,
> Firefox'u sildim, tekrar yükledim, paket yöneticisinden yapılandırmaya
> çalıştım, şöyle bir hata verdi : tr.org.pardus.comar.python.Exception :
> Dosya 'Firefox xml.bz2.sha1sum' bulunamadı....İlginize tskr ederim.

Bir konsol acip (nasil oldugunu bir kac onceki mailde anlatmislardi
arkadaslar)

sudo pisi it firefox --reinstall

komutunu verip sifre sordugunda kullanici sifrenizi girerek firefoxun
yeniden yuklenmesini saglayabilirsiniz.

Eger bir hata mesaji veriyorsa buraya yazabilirsiniz.

Cozum olmadi ise

echo $PATH

ve

which firefox

komutlarinin ciktisini iletirseniz yol ile ilgili bir problem var mi
gorebiliriz.