[Pardus-kullanicilari] program yükleme

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
26 Eki 2008 Paz 21:54:26 EET

2008/10/26 ziya demiray <zdemiray at gmail.com>

> arkadaşlar,
> bu güne kadar ihtiyaç duyduğum programları paket yöneticisinden bulup
> yüklüyordum.Azureus adında programı burada aradım bulamadım. sitesinden
> linux versiyonunu masaüstüne indirdim fakat nasıl kurulacağını bilmiyorum .

Inernetten indirmeye gerek yok, contrib deposunda mevcut.

http://paketler.pardus.org.tr/contrib-2008/azureus-3.0.5.2-8-1.pisi

adresindeki pisiyi indirip üzerine çift tıklayarak kurabilirsiniz.

Ya da en güzeli paket yöneticisi->Araçlar->Yapılandır'dan Depolar kısmında
Yeni Depo Ekle->contrib2008 seçeneğini seçip isim verip kaydetmek.