[Pardus-kullanicilari] Pardus bölümüne ulaşamıyorum

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at gmail.com
26 Eki 2008 Paz 12:37:20 EET

Teşekkür ederim her iki öneri de işe yaramadı. Aşağıdaki adreste bir mountdiag
aracı vardı onunla hatayı araştırdım ve bu araç bana mkfs.ext2 komutunu
çalıştırarak dosya formatını değiştirmem gerektiğini bildirdi. Ancak bu komut
tehlikeli gibi göründü bana yanlışlıkla pardus bölümünü formatlayabilirim.iyi
günler
http://www.fs-driver.org/troubleshoot.html