[Pardus-kullanicilari] Pardus bölümüne ulaşamıyorum

Ali Cengiz Kurt alicengizkurt at gmail.com
25 Eki 2008 Cmt 16:33:53 EEST

Ext2IFS_1_10c.exe programını yüklememe rağmen Windows bölümünden pardus
bölümüne ulaşamıyorum. 2007 versiyonunda pardus bölümüne ulaşabiliyordum.
Pardus bölümünü Bilgisayarım'da görüyorum açmaya çalıştığımda ise o bölümün
formatlanmamış olduğunu formatlamak isteyip istemediğimi soran bir mesaj
penceresi çıkıyor. Bu durumun Pardus'un temiz kapanmamış olmasından
kaynaklandığı forumlarda bildiriliyor. Ancak temiz kapanıyor. Pardus'u
görebilmek için ne yapmalıyım.