[Pardus-kullanicilari] Ekran koruyucu çalışmıyor.

ismail ismailparduslist at gmail.com
24 Eki 2008 Cum 15:17:24 EEST

Hp Compaq 6720s üzerinde Hyaena hyaena kurulu.
Tasmadan ekran koruyucu ayarlarını ve kpowersave'i defalarca kurcalamama
rağmen ekran koruyucunun düzgün çalışmasını sağlayamadım.
Sorun şurda ki, 1 dk içinde siyah bir ekran geliyor. Fakat ekran koruyucu
ortalıkta yok. Otomatik başlatta ayarladığım süre bunu etkilemiyor.

Ayrıca kapağı kapattığımda ekran koruyucunun devreye girmesini istiyorum.
Bazen kapağı kapatınca tamamen kilitleniyor, gücü kesmek zorunda kalıyorum.