[Pardus-kullanicilari] Ses denetimi sorunu...

Omer Ozen ofozen at yahoo.ca
24 Eki 2008 Cum 13:51:31 EEST

Merhaba,

Pardus 2008.1 kullanıyorum.

Pardus 2007 sürümlerini de kurmuş olduğum ilk günden beri ekranın sağ alt köşesinde beliren hoparlör ikonasından sesi kısıp yükseltme ya da tamamen kapatma denetimi yapamıyorum.

Ancak oraya gidip 'karıştırıcılar'ı seçiyorum, orada çıkış bölümünde kulaklık ve PCM sütunundan sesi kısıp açma işlemiyle ses denetimi yapabiliyorum.

Kurmuş olduğum Toshiba Satellite 1400 marka dizüstünde böyle bir sorun yok. Orada imleçle hoparlör ikonasından denetimi sağlıklı yapabiliyorum.

Durumu düzeltebilecek bir yöntem var mı, yoksa başından beri olduğu gibi, böyle kullanmayı sürdüreyim mi?

Esenlikle...

Ömer Özen

Ask a question on any topic and get answers from real people. Go to Yahoo! Answers and share what you know at http://ca.answers.yahoo.com