[Pardus-kullanicilari] Casper Minibook'ta kablosuz sorunu

Serbulent UNSAL serbulent at pardus.org.tr
24 Eki 2008 Cum 13:42:17 EEST

On Friday 24 October 2008 12:57:37 Emre Kocaoglu wrote:
> 1- Ekran sağ alt köşedeki İnternet ikonunu tıklıyorum, Ağ Programcığından
> Bağlantıları Düzenle'ye giriyorum. Yeni Bağlantı'yi tıklıyorum. Kablosuz
> Ağlar altında Uygun bir aygıt bulunamadı yazıyor. Taradığımda da aynı şey
> oluyor. Oysa XP'de kablosuz ağları kolayca buluyor.

Merhaba,

Pardus altında kablosuz ağ aygıtınız tanınmıyor veya uygun sürücüler yüklü
değil anlamına geliyor bu durum.

Hangi kablosuz ağ kartına sahip olduğunuzu anlamamız için göndermeniz gereken
çıktı yalnız /usr/sbin/lspci komutunun çıktısı "sudo
tail -30 /usr/sbin/lspci" değil.

--
İyi Çalışmalar,

Serbülent