[Pardus-kullanicilari] pardus sun xvm virtualbox donması

Özgür GÖKALP ozgurgokalp at gmail.com
23 Eki 2008 Per 22:18:37 EEST

On Thursday 23 October 2008 20:10:37 bilgili bülend wrote:
> 160 gb lık usb diskin  bir bölümünde olan pardus a virtualbox kurdum bütün
> ayarları pardus wiki 2008.1 e ggöre yaptım. ama kurulumu başlattığımda
> ekran herşey donup kalıyor. tabiii bende :)
> usb üzerine kurulu sistemde virtualbox çalışmıyor mu ? yoksa nerde yanlış
> anlamadım
> selammlar

Aynı şekilde ben de kullanıyorum ancak dediğiniz gibi bir donmaya hiç
rastlamadım. Bu şekilde yaklaşık 2-3 aydır kullanıyorum, her gün en az 2-3
defa da sanal xpyi açıp kapıyorum, bir sıkıntı yaşamadım. Bir de
virtualbox'da ayarlar/genel/gelişmiş altındaki io acpi etkin kutucuğu seçili
olmayacak, bu seçenek te bilgisayarı çok yavaşlatıyor bildiğim kadarıyla...