[Pardus-kullanicilari] Pardus DHCP (WLan) Serverin'da sorun ( Ali E.İMREK )

Mustafa Ölcerman m.oelcerman at pardus-linux.de
23 Eki 2008 Per 17:16:06 EEST

>Evet conf.d olacaktı bulmuşsunuz, orada DHCP sunucunun hangi
>arabirimden dinleme yapacağını tespit ediyorsunuz örneğin bu dosyada
>eth0 belirtilmişse sizin örneğin iwan0 olan arabiriminiz dinlenmiyor
>demektir, DHCP'nin her ikisini de dinlemesi nasıl yapılır bilmiyorum
>bunu DHCP ile ilgili gogılda arama yaparak bulabilirsiniz, bulursanız
>buraya yazın öğrenelim.

eth0 cikartip sirf ath0 yazdigim haldede olmuyor. Bilgisayari acip kapatdigimda ise wlan karti gözükmüyor, tekrardan gözükmesi icin wlanconfig ath0 destroy v.s. ve tekrardan ekliyorum wlanconfig ath0 create .... wlanmode ap, ardindan ifconfig ath0 up bu komutlardan sonra kart gözüküyor fakat yazdigim gibi baglanilamiyor... :(